Gwarancja i reklamacje
Gwarancja
Dbamy o nasze produkty i dokładamy wszelkich starań, aby dostarczyć je w idealnym stanie. Czasami jednak może się zdarzyć, że produkt ulegnie uszkodzeniu w transporcie lub wystąpi inny problem, który kwalifikuje się do zgłoszenia gwarancyjnego. Zgodnie z prawem należy zgłosić wadę w ciągu dwóch miesięcy od jej wykrycia. Jeśli usterka jest objęta gwarancją, naprawimy lub wymienimy produkt bezpłatnie.
Reklamacje
W przypadku reklamacji konsument powinien w pierwszej kolejności skontaktować się z Voldt®. Jeśli reklamacja nie zostanie rozwiązana w drodze wzajemnych ustaleń, konsument może zwrócić się do Trusted Shops (https://www.trustedshops.co.uk/), które oferuje bezpłatne pośrednictwo. Jeżeli nie uda się osiągnąć porozumienia, konsument ma możliwość skierowania sprawy do Stichting GeschilOnline (www.geschilonline.com), której decyzja jest wiążąca i akceptowana zarówno przez sprzedawcę, jak i konsumenta. Skorzystanie z tej komisji wiąże się z opłatą, którą ponosi konsument. Istnieje również możliwość złożenia skargi za pośrednictwem europejskiej platformy internetowego rozstrzygania sporów (ODR): http://ec.europa.eu/odr.